Social Media
Social media is de perfecte plek om jouw verhaal te vertellen. Het is dé plek waar jouw doelgroep zich bevindt en waar je die snel kunt bereiken. Door middel van kwalitatieve content komt je doelgroep maar al te graag terug naar jouw social media kanalen. De nieuwste producten in jouw assortiment, de beste technieken, meer bezoekers in jouw winkel of meer verkeer naar je website; wat jouw doel ook is, alles kun je met jouw doelgroep delen én bereiken op social media.
Benieuwd hoe we dat en meer voor je doen?
Adverteren op social media is een doeltreffend marketinginstrument waarmee je je doelgroep snel kunt bereiken, waarbij de kosten per klik laag zullen blijven.
Is de doelgroep die jij in gedachte hebt wel echt jouw doelgroep? We kennen allemaal het gezegde; meten is weten! Met deze gegevens wijzigen wij de strategie.
Social Media
Social media is de perfecte plek om jouw verhaal te vertellen. Het is dé plek waar jouw doelgroep zich bevindt en waar je die snel kunt bereiken. Door middel van kwalitatieve content komt je doelgroep maar al te graag terug naar jouw social media kanalen. De nieuwste producten in jouw assortiment, de beste technieken, meer bezoekers in jouw winkel of meer verkeer naar je website; wat jouw doel ook is, alles kun je met jouw doelgroep delen én bereiken op social media.
Benieuwd hoe we dat en meer voor je doen?
Adverteren op social media is een doeltreffend marketinginstrument waarmee je je doelgroep snel kunt bereiken, waarbij de kosten per klik laag zullen blijven.
Is de doelgroep die jij in gedachte hebt wel echt jouw doelgroep? We kennen allemaal het gezegde; meten is weten! Met deze gegevens wijzigen wij de strategie.


Social Media Beheer
Wat moet ik vandaag nu weer plaatsen? En op welk social media kanaal dan? En hoe laat dan? De vragen en antwoorden hierop vatten precies samen wat social media beheer inhoudt. Het lijkt zo makkelijk, maar om je social media beheer goed op te pakken, zijn er verschillende zaken van belang. Merk je dat jij social media beheer lastig vindt, heb je er simpelweg gewoon de tijd niet voor en blijft het daarom liggen? Geen zorgen, dat is namelijk precies waar 2Twitit jou kan ontzorgen. Het hele totaalplaatje verzorgen wij!


Social Media Beheer
Wat moet ik vandaag nu weer plaatsen? En op welk social media kanaal dan? En hoe laat dan? De vragen en antwoorden hierop vatten precies samen wat social media beheer inhoudt. Het lijkt zo makkelijk, maar om je social media beheer goed op te pakken, zijn er verschillende zaken van belang. Merk je dat jij social media beheer lastig vindt, heb je er simpelweg gewoon de tijd niet voor en blijft het daarom liggen? Geen zorgen, dat is namelijk precies waar 2Twitit jou kan ontzorgen. Het hele totaalplaatje verzorgen wij!
Advertentie Campagne
Een doelgerichte advertentie campagne
Adverteren op social media is een doeltreffend marketinginstrument waarmee je je doelgroep snel bereikt tegen lage kosten per klik. Een ander voordeel is dat de segmentatiemogelijkheden zeer uitgebreid zijn, waardoor je een hele specifieke doelgroep kunt bereiken. Voor ieder type bedrijf kunnen wij advertentiecampagnes op social media bedenken en uitvoeren. Zo geef je je marketingactiviteiten een extra boost!
Bij social advertising is het van groot belang dat de inzet van de advertenties goed worden gemonitord en bijgestuurd worden. Door A/B tests uit te voeren, testen wij verschillende advertenties om te kijken welke het beste werkt waardoor wij toekomstige campagnes verbeteren om het budget zo optimaal mogelijk te benutten en zo tot het beste resultaat te komen.
Doelstellingen:
Met de doelstelling ‘verkeer’ kun je advertenties maken die je doelgroep doen besluiten om je website te bezoeken. Het mooie van deze doelstelling is je door middel van retargeting bezoekers die al op je website geweest zijn nogmaals kunt benaderen met een advertentie.
Advertenties met als doel ‘merkbekendheid’ zijn veelzijdig en opvallend. Ze helpen je als je mensen wilt bereiken waarvan het waarschijnlijk is dat zij zich jouw advertenties zullen herinneren. Hiermee vergroot je de bekendheid van je merk of bedrijf. Met de doelstelling ‘bereik’ kan je een advertentie aan een maximaal aantal mensen laten zien binnen je doelgroep. Beide doelstellingen zijn in te zetten om meer bekendheid te creëren en niet om je doelgroep actie te laten ondernemen.
Wil je meer engagement creëren met je content? Dan kun je een advertentie maken met als doel ‘betrokkenheid’. Je zorgt met deze doelstelling ervoor dat je content gezien wordt en dat het uitnodigt om op te reageren.
Met de doelstelling ‘betrokkenheid’ kun je ook een advertentie maken met als doel ‘pagina-vind-ik-leuks’. Hiermee kun je jouw pagina promoten. Tegenwoordig betekenen het aantal pagina likes niet meer zoveel als vroeger maar er zitten zeker nog veel voordelen aan het hebben van veel pagina-likes of volgers. Je kunt door middel van retargeting de mensen bereiken die je pagina al liken en dus al eerder interesse hebben getoond in je merk of bedrijf. Zij hoeven dan niet eerst op je website geweest te zijn. Als je op Instagram veel volgers hebt, geeft Instagram je meer functies zoals bijvoorbeeld het plaatsen van een link in een story. Het is dus nog steeds erg nuttig om je te ook te focussen op het aantal pagina-likes en volgers.
Een advertentie met als doel ‘lead genereren’ geeft je de mogelijkheid om interessante leadinformatie te verzamelen van mensen die in je bedrijf of merk geïnteresseerd zijn. Binnen Facebook kun je mensen een formulier in laten vullen waardoor je direct contact met potentiële klanten kunt opnemen.
Met de doelstelling ‘verkopen realiseren’ kun je ervoor zorgen dat je doelgroep een actie verricht op jouw website zoals bijvoorbeeld een aankoop doen. Installeer de Facebook-pixel op je website en meet zo de conversies.


Webcare
Roepen dat je de beste bent, heeft geen zin. De doelgroep op een vermakelijke manier kennis laten maken met je bedrijf, om vervolgens door middel van interactieve webcare de klant nóg beter te leren kennen. Daar draait het om. Veel organisaties zien webcare nog als vorm van klantenservice, maar het is veel meer dan dat. Een webcareteam is het oor en het oog van je organisatie. Persoonlijk en vriendelijk contact met de doelgroep op social media wordt gewaardeerd en leidt tot een betere klanttevredenheid en een sterker imago. Als je webcare op de juiste manier in wilt zetten op je social media kanalen, kan dat een tijdrovende klus zijn. Onze webcarespecialisten nemen deze klus graag voor je organisatie uit handen. Vragen, positieve ervaringen, opmerkingen of klachten: met een 24/7 dekking zorgen wij er samen met jou voor dat jouw merk en imago bewaakt worden.
Search Management
Elke dag praat de doelgroep over jou, jouw producten en/of diensten en de markt. Via Facebook of Instagram komen er duizenden berichten per dag langs waar je als organisatie op in kan haken. Door middel van de juiste programma’s filteren wij deze berichtgeving en haken wij er met een speelse wijze op in. Wij luisteren daadwerkelijk naar wat er gezegd wordt. Zonder commercieel over te komen, kan je potentiële klant niet meer om je heen. Directe verkoop, een winkelbezoek of prachtige interacties: het valt allemaal samen binnen Search Management.
Resultaten zien
Is de doelgroep die jij in gedachte hebt wel daadwerkelijk jouw doelgroep? We kennen allemaal het gezegde; meten is weten! Door middel van een rapportage brengen wij onze klanten op de hoogte van de resultaten van hun social media campagne. Aan de hand daarvan wordt een strategie bedacht of aangepast.
Analyses
Als je jouw doelgroep écht wilt leren kennen en wilt weten wat die interessant vindt, dan is ‘analyse’ het sleutelwoord. Door je social mediakanalen en je website regelmatig te analyseren, kom je er precies achter wie jouw doelgroep is en wat die interessant vindt.
Uit welke leeftijdscategorie bestaat jouw doelgroep voor het grootste gedeelte? Welke onderwerpen krijgen de meeste interactie en welke content bereikt de meeste gebruikers? Dit en meer is wat wij voor je monitoren. Op Basis daarvan worden de online campagnes bijgestuurd.
Reportages
Uiteraard wil jij zelf ook inzicht in hetgeen wat wij voor je monitoren. Onze analyses verwerken wij voor jou in een helder en overzichtelijk evaluatierapport. Zo krijg jij eens in de zoveel tijd een uitgebreid evaluatierapport waarin de statistieken worden weergegeven. Aan de hand van deze statistieken geven wij ook een passend advies.

Resultaten zien
Is de doelgroep die jij in gedachte hebt wel daadwerkelijk jouw doelgroep? We kennen allemaal het gezegde; meten is weten! Door middel van een rapportage brengen wij onze klanten op de hoogte van de resultaten van hun social media campagne. Aan de hand daarvan wordt een strategie bedacht of aangepast.
Analyses
Als je jouw doelgroep écht wilt leren kennen en wilt weten wat die interessant vindt, dan is ‘analyse’ het sleutelwoord. Door je social mediakanalen en je website regelmatig te analyseren, kom je er precies achter wie jouw doelgroep is en wat die interessant vindt.
Uit welke leeftijdscategorie bestaat jouw doelgroep voor het grootste gedeelte? Welke onderwerpen krijgen de meeste interactie en welke content bereikt de meeste gebruikers? Dit en meer is wat wij voor je monitoren. Op Basis daarvan worden de online campagnes bijgestuurd.

Reportages
Uiteraard wil jij zelf ook inzicht in hetgeen wat wij voor je monitoren. Onze analyses verwerken wij voor jou in een helder en overzichtelijk evaluatierapport. Zo krijg jij eens in de zoveel tijd een uitgebreid evaluatierapport waarin de statistieken worden weergegeven. Aan de hand van deze statistieken geven wij ook een passend advies.
Facebook is en blijft het grootste social media platform. Met zo’n 2 miljard gebruikers wereldwijd en bijna 11 miljoen gebruikers in Nederland betekent dit dat jouw doelgroep ook nog steeds te vinden is op Facebook.
Instagram is onder de jongere doelgroep momenteel het snelst groeiende medium. Op Instagram draait het vooral om de visuele beelden. Deze worden namelijk 60.000 keer sneller opgeslagen in ons brein dan tekst.
LinkedIn is hét zakelijk platform voor ondernemers. Alhoewel dit kanaal het meest gebruikt wordt voor B2B, vinden veel bedrijven B2B en social media een lastige combinatie. Toch biedt LinkedIn enorm veel kansen!
Twitter? Gebeurt daar nog iets? Jawel, hoor! Ondanks een daling in het aantal actieve gebruikers, werkt Twitter voor de grotere spelers op de markt nog uitstekend. Bedrijven en hun volgers zijn er nog steeds actief op bezig.
Storytelling. Interactie. Visueel.
Social Content
Geef je organisatie een gezicht! Social media is de perfecte plek om je verhaal te vertellen. Hier kun je elke dag je fans verblijden met inspirerende verhalen, kijkjes achter de schermen of fun facts. Om verbinding te krijgen met jouw doelgroep, is het belangrijk dat je zorgt voor herkenbaarheid in de posts. Heb je hulp nodig bij het creëren van content met een consistente tone of voice? Wij helpen je graag!
Meer weten over Social Media?
Stuur ons gerust een berichtje!

Meer weten over Social Media?
Stuur ons gerust jouw vraag, dan komen wij snel bij jou terug met het antwoord!

Social Strategie
Een effectieve Social Media Strategie
In deze tijd is social media marketing niet meer weg te denken als onderdeel van de totale online strategie. Een effectieve social media strategie kan niet alleen helpen om je merkbekendheid en je bereik te vergroten, maar creëert ook meer betrokkenheid bij je doelgroep. Het is dus erg belangrijk dat je professioneel overkomt.
Om te weten welk kanaal het beste past bij je organisatie, is het eerst van belang om te kijken wie jouw doelgroep is. Voor iedere doelgroep is er een andere strategie en dat vraagt dus om maatwerk.
Niet alleen jouw doelgroep, maar ook de daarbij behorende strategie vraagt om maatwerk. Om tot de juiste strategie te komen, is het ook van belang om in kaart te brengen wat je doelen zijn. Met andere woorden: welk doel wil jij bereiken op social media? Dat kunnen verschillende zijn:
– Meer volgers
– Meer bereik
– Meer naamsbekendheid
– Meer leads naar de website
En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Wat je doel ook is, voor ieder doel is er een andere strategie.
Om je doel te behalen worden diverse strategieën bedacht en verschillende campagnes ingezet. Wil je meer naamsbekendheid of meer bereik? Dan kom je er niet alleen met organisch bereik. Door campagnes en content te adverteren, zorg je er mede voor dat je doel behaald wordt. Het voordeel van adverteren is – wanneer je het goed doet – dat precies jouw doelgroep deze advertenties te zien krijgt. Deze advertenties zijn in te stellen op geslacht, leeftijd, interesses en demografie. Maar wat is dan het juiste advertentiebudget? Het laatste wat je wilt, is onnodig veel geld uitgeven. Ook dat is waar wij je bij kunnen helpen.
Hoe ga je de interactie aan met je doelgroep?
Vooral door actief te zijn op social media! Ben je niet zo actief op social media en heeft een potentiële klant je weken geleden al een berichtje gestuurd op social media? Grote kans dat deze al weg is.
Om de interactie met de doelgroep goed aan te gaan, moet je ervoor zorgen dat je binnen 24 uur reageert op binnenkomende reacties of klachten. Zo kun je direct inspelen op de behoefte van jouw doelgroep.